Gravide

Info

Gravide Svømning

Alle gravide anbefales mindst 30 minutters moderat fysisk aktivitet/motion om dagen, hvis graviditeten forløber normalt, og lægen ikke har frarådet det.
Det betyder, at din aktivitet skal medføre, at du bliver let forpustet, men belastningen ikke ligger på grænsen af din ydeevne.

Især i de sidste 3 mdr. af graviditeten samt hvis du har problemer med ryggen/bækkensmerter i din graviditet anbefales især aktiviteter i vand og/eller svømning. Dette skyldes at du pga. af opdriften i vandet vil føle dig 30 % lettere samt mindre besværet, hvorfor du vil kunne styrke din krop uden at overbelaste den.
Hvis du har komplikationer under graviditeten, så tal med din jordemoder eller din læge om, hvilke øvelser og hvilken form for aktivitet, der er velegnet for dig.

Er du vant til at dyrke motion, kan du roligt fortsætte under graviditeten.
Hvis du ikke har dyrket motion, før du blev gravid, er det en god idé at begynde nu. Det er en fordel for både dig og dit barn, at du holder dig i god fysisk form ved at dyrke motion i graviditeten.

For yderligere information se venligst her
Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Træning i vand for gravideGRA1
Onsdag Tid: 20:00 - 20:30
Sted: Mølholmbadet, Varmtvandsbassin
Underviser: Linda Rainer /
Holdnummer: GRA1
Periode: 01.09.2021 - 15.12.2021
Pris: 698 kr.
Tilmeld

Mølholmbadet/Varmtvandsbassin

Onsdag
1
2
3
4
20.00GRA GRA1   
20.05 698.-   
20.10   
20.15   
20.20   
20.25